Eilen uudisrakennuksen pohja sai loppusilauksen, kun siihen laskettiin betoni l. lattiavalu kuin kakun kuorrutus.
Sitä sitten päivän mittaan tasoilteltiin erilaisin välinein.
Valokuvaaja I.P.
Alemmassa kuvassa näkyy traktorin peräkärryssä kolmas latvuskuorma, jonka ystäväni teki viidasta.
Olen viikon viettänyt pedin pohjassa syysflunssaa potien. Pakollinen lepotauko kaikesta. Elimistö laittaa pysähtymään, kun muutoin ei tajua.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti