Palautin sunnuntaina opiskeluihini liittyvän esseen sisältäen haastattelututkimuksen. Aiheena oli paikallisen luonnonsuojeluprojektin ekosysteemipalvelut.
Nyt puuttuu enää lopputentti ja se siintää 'ensimmäisessä aallossa' kolmen viikon kuluttua. Lopputenttissä kuulustellaan yksi kirja ja laskin, että joka päivä tästä eteenpäin joudun lukemaan 18 sivua, jotta kirja tulisi luettua tenttiin. Jaksaa, jaksaa!
Palkitsin itseäni esseen palautuksesta paikallisissa kuntoportaissa. Askelmia ei ole kuin 66, mutta toistoja tehden sai hyvän aerobisen treenin.
Syksyn harmautta ja ankeutta vastaan ulkoilu on vastalääke. Ulos lähteminen on oikeastaan vain asenteesta ja vaatetuksesta kiinni. Reippailun jälkeen on voittajan fiilis. Kokeile!
| Keiteleen harmautta |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti