![]() |
| Kuva 15.12.2022. Pakkasta -18°C. Talvipalttoo oli koiralla ensimmäisen kerran käytössä, mutta kylmä oli siitäkin huolimatta🥶 |
Ystäväni teki avannon suojaksi 'kannen'. Näinä pakkaspäivinä avanto jäätyy samantein. Katsotaanhan miten kansi toimii.
![]() |
| Kuva 15.12.2022. Pakkasta -18°C. Talvipalttoo oli koiralla ensimmäisen kerran käytössä, mutta kylmä oli siitäkin huolimatta🥶 |
Olen syntynyt Tampereella 60-luvun puolenvälin jälkeen, ja käynyt kaikki kouluni ja asunut siellä 50 vuotta. Ammattiuranikin olen työskennellyt muutamaa vuotta lukuunottamatta samalla työnantajalla Tampereella, kunnes muutin vuonna 2021 maalle asumaan.
Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti