En ole oikein juhlapyhien viettäjä tai laittaja. Ensimmäistä joulua laittaessa uuteen kotiin ajattelin olla minimalistinen.
Kuuset saavat kasvaa metsässä, enkä niitä koristele uloskaan. Jotain pientä koristelua sisälle, ja ulkovaloja ulos. Vähän joulusiivousta ja -ruokaa.
![]() |
| Piparimokkapala, s'il vous plaît! |
![]() |
| Piipun ja muurin väliseen tilaan tehty 'asetelma'. Kts. blogi 3.5.2022. |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti