Ensimmäinen itsenäisyyspäivä uudessa kodissa! Vietämme pikkujouluja yhdessä; glögiä, rosollia, juustoja, kinkkua (halukkaille), suklaata, joulutorttuja, kynttilöitä, ulkotulia, saunomista ja avantouintia (halukkaille).
Hyvää ja arvokasta itsenäisyyspäivää kaikille lukijoille!


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti