Suositut postaukset

tiistai 27. joulukuuta 2022

Toipilas 13

 Ilmaisin esihenkilölleni tässä taannoin, että haluaisin kokeilla työntekoa, mutten uskalla aloittaa normaalilla työajalla työskentelyä. Tänään oli ns. kolmikantaneuvottelut (työnantajan–työterveyden–työntekijän kesken).

Aloitan 50% työajalla, siten ettei työpäivät ole peräkkäisiä, ensi vuoden puolella. Sitten, kun Kela on hyväksynyt tämän menettelyn. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...