Tässä kuvassa on sähköpääkeskus talon seinässä. Siihen ystäväni teki kuluneella viikolla johdoille koteloinnin (sähkökaapin alapuolella). Johdot tulevat Savon Voiman jakeluverkosta taloon.
Samassa kuvassa talon kulmassa näkyvä puna-valkoinen lamppu on paineviemäripumpun häiriövalo. Häiriötilanteessa valo alkaa vilkkua.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti