Toisin sanoen haava-alueen suora kontakti patjaan tai peittoon aiheuttaa polttavan kivun. Ja yöaikaan varmaankin siksi, kun muita ärsykkeitä ei juurikaan ole.
Päivisin sukka eristää, sekä muut ärsykkeet että pystyasento/liike vievät huomiota pois. Mutta annas olla, kun yö saapuu💥
Yöksi joudun pukemaan tukisukan (polvisukka) jalkaani, että pystyn nukkumaan. Karaisuhoito on avain kivun hallintaan vähitellen, toivottavasti.
Ainakaan alaraajan käyttämättömyydestä ei voi syyttää. "If you don't use it, you loose it!"

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti