Kaikkea kanssa! Tänään koiranpentuni oksensi sukkaparin sisuksistaan. Ja kummallisinta on se, että sukat näyttävät ihan oudoilta. Eli se on syönyt ne kyläillessään, eikä niitäkään paikkoja ole monta. Ja kyläilyistä on jo aikaa.
Kun käytin koiraani 4 kuukauden ikäisenä rokotuksella, kysyin eläinlääkäriltä sen aamupahoinvoinnista. Silloin pohdimme koiran kovaa kasvua ja tyhjää mahalaukkua oksentamisen syyksi. Nyt ajattelen asiaa toisin, varsinkin kun ihan viime päivinä koira on yökkäillyt enenevissä määrin.
Minulta puuttuu yksi sukka. Olen epäillyt koiraani asiasta ja nyt sain varmennuksen. Lieköhän se vielä olemassaan koiran sisuksissa, vaiko tullut luonnollista tietä ulos?

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti