Tänään olimme apuna eräälle tuttavalle polttopuun ajossa metsästä pihaan. Kolme kuvan mukaista puukuormaa siirtyi ensin kuivumaan ja sen jälkeen jatkojalostukseen.
Sade haittasi viimeisen kuorman tekoa, mutta muuten tulihan ulkoiltua ja liikuttua.
Tänään olimme apuna eräälle tuttavalle polttopuun ajossa metsästä pihaan. Kolme kuvan mukaista puukuormaa siirtyi ensin kuivumaan ja sen jälkeen jatkojalostukseen.
Sade haittasi viimeisen kuorman tekoa, mutta muuten tulihan ulkoiltua ja liikuttua.
Olen syntynyt Tampereella 60-luvun puolenvälin jälkeen, ja käynyt kaikki kouluni ja asunut siellä 50 vuotta. Ammattiuranikin olen työskennellyt muutamaa vuotta lukuunottamatta samalla työnantajalla Tampereella, kunnes muutin vuonna 2021 maalle asumaan.
Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti