Tässä on koiranpennustani julkaistut 4H-järjestön valtakunnalliseen levikkiin tarkoitetut kuvat.
![]() |
| Koira seisoo taustalla |
Koirasta on kehittymässä hyvä vahtikoira. Eräänä päivänä aidattuun ja porteilla suljettuun pihaani ilmestyi mies. Olin toki miehen nähnyt muutamia kertoja, mutta koiralle hän oli vieras. Koira haukkui möreästi ja vihaisesti karvat pystyssä miestä. Voi, kuinka onnellinen olin koiran reaktiosta, sillä en ollut itse miestä huomannut.
Sen jälkeen koira on tuntunut kuuntelevan erityisen huolellisesti ympäristöä ja sisällä ollessa kulkee eri ikkunasta toiseen, jos se vaistoaa jotakin outoa.
Siitä tulee hyvä kaveri kaiken puolin🐕❤



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti