Täytyy myöntää, että nyt vasta tänään kokeilimme tehdä ruokaa leivinuunissa. Tämä ehkä myös siksi, että ensi yöstä on tulossa kylmä.
![]() |
| Ennen uuniin menoa; edessä koiranpennun ruoka, taustalla tattaripuuro |
![]() |
| Parin tunnin paistamisen jälkeen |
Koiran ruoan tuoksu oli ainakin herkullinen, ja uunipuuro maistui kaikille. Pahasti en tainnut ajaa ojaan. Ja nyt tarkenee!
Tästä on hyvä jatkaa😋



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti