Tämä blogi täyttää tänään vuoden🎁🎉🥂🎂
Tämä on 364:s postaus. Tällä blogilla on ollut vuoden aikana 4775 lukukertaa. Katselijat ovat enimmäkseen olleet Suomesta, mutta myös ympäri maapalloa.
Kiitos Teille lukijat, sillä osittain teidän ansiostanne olen jaksanut kirjoittaa! Joillekin tämän blogin lukeminen on osa aamurutiineja, kuten kahvin juonti ja lehden lukeminen.
Ja, kuten ihmiseloon kuuluu, vuoteen on mahtunut niin iloja kuin surujakin. Jatkossa en lupaa olla yhtä ahkera. En edes tiedä kauanko pidän blogiani. Ehkä niin kauan kuin muutosta riittää ja tarinoita siinä mukana.
Minulle on moni nyt sanonut, että minun tulee olla itseäni kohtaan armollisempi. Armollisuus taitaa antaa odotuttaa itseään, sillä talon rakentaminen alkaa muutaman viikon kuluttua🏡
| Uskollista ja rakasta kaveria on ikävä |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti