Suositut postaukset

sunnuntai 13. helmikuuta 2022

Uutta kohden 13

 

Nyt on toivoa ilmassa, kun vesiosuuskunnan putkityöt ovat alkamassa. Tai eihän se vielä mitään todista, mutta perjantaina oli ainakin pariin kohtaan ilmestyneet putket. 

Vesiosuuskunnan toimitusjohtaja on pihtaillut töiden alkamisessa. On kuulemma vaikeaa kaivaa, kun on talvi, lunta ja kaikkea... 

Kuitenkin tein sopimuksen jo heinäkuun loppupuolella asiasta. Koko loppuvuosi olisi ollut aikaa kaivaa.


Parempi myöhään kuin ei ollenkaan.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...