Lähdin päivänä eräänä auringon jo laskettua hiihtämään 'nitrovitosta'. Auringonlaskun jälkeenhän on noin tunti vielä valoisaa. Otin kyllä otsalampun valmiiksi otsalle, jos sitä tarvittaisiin, mutta pärjäsin ilman. 'Nitrovitonen' on oikeasti yli kahdeksan kilometrin lenkki.
Ladulla ei ollut ristin sieluakaan! Oli vain sinisiä ja vielä sinisempiä hetkiä...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti