Suositut postaukset

torstai 24. helmikuuta 2022

Mietteitä ladulta 2

 Lähdin päivänä eräänä auringon jo laskettua hiihtämään 'nitrovitosta'. Auringonlaskun jälkeenhän on noin tunti vielä valoisaa. Otin kyllä otsalampun valmiiksi otsalle, jos sitä tarvittaisiin, mutta pärjäsin ilman. 'Nitrovitonen' on oikeasti yli kahdeksan kilometrin lenkki.

Ladulla ei ollut ristin sieluakaan! Oli vain sinisiä ja vielä sinisempiä hetkiä...














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...