Olen todella surullinen. Viimeiseen asti toivoin, ettÀ VenÀjÀn presidentti Putin tulisi jÀrkiinsÀ ja lopettaisi VenÀjÀn armeijan toimet Ukrainan rajojen lÀheisyydessÀ. HÀn todellakin haluaa saada nimensÀ historiankirjoihin, mutta millÀ hinnalla ja miten tÀssÀ lopulta kÀy?
Toivon sydÀmestÀni ukrainalaisille voimia taistella itsenÀisyytensÀ puolesta!
Ei kommentteja:
LÀhetÀ kommentti