Eilen oli vesiosuuskunnan urakka lähtenyt käyntiin, kun raaka- ja jätevesiputkia oli levitelty linjan varrelle.
Viime päivien taivaalta tullut märkä lumi on saanut meidätkin lähes päivittäin tyhjentämään katteelta painoa pois.
Hiekkatiet ovat pehmenneet. Tontille vievä tie on monesta eri kohtaan pettämässä. Nyt saisivat pakkaset tulla jo takaisin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti