Kuulin, että alkavalla viikolla vesiosuuskunta aloittaa kaivuutyöt. Sen takia laitoimme eilen ystäväni kanssa lippusiiman. Kuvassa oikealla näkyy lumen alta ruuvipumppaamo, mikä kaivettiin syksyllä maahan. Vesiosuuskunta ei toimittanut kaikkia osia, jotta työ olisi niiltä osin tullut valmiiksi.
Koirieni muistolehto sijaitsee lippunauhan takana ja polku paljastaa, että Uskon haudalla on käyty päivittäin muistelemassa ja kynttilä sytyttämässä.
Jos vesiosuuskunta olisi tehnyt jo syksyllä tonttini osalta työt valmiiksi, ei olisi huolta. Urakoitsija vaihtuu toiseksi. Uusi ei tiedä koirien muistolehdosta. Siksi laitoimme lippunauhan - rajan, jota ei saa ylittää!
❤ Hyvää ystävänpäivää ❤
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti