Suositut postaukset

lauantai 19. helmikuuta 2022

Kohtaamisia metsässä 10

 Tästä tapahtumasta on ainakin 20 vuotta. Lähdin hiihtolomalle Iso-Syötteelle. Mukanani oli silloiset koirani Nova ja Arttu. Koirien kanssa, kun ei saanut hiihtää valmiita latuja pitkin, menimme moottorikelkkauria. Niitä pitkin pystyi hiihtämään ja koirat juoksemaan. Eräs moottorikelkkaura vei suolle ja siellä makasi lumihangessa useampi kuollut ja jäätynyt rekikoira! Se oli makaaberi näky.

No, voitte varmastikin arvata. Iso-Syötteellä en ole sen koommin käynyt.

Arttu ja Nova



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...