Olemme tähän mennessä pudottaneet 14 kertaa lumia katteelta. Eilen oli vuorossa rakennuksen reunustojen tyhjentäminen. Perjantain myräkkä puhalsi tontilleni lunta ihan kiitettävästi edellisten lisäksi.
Katsoimme riistakameroiden tallenteita. Yhdessä kuvassa meille tuntematon mies oli pimeän aikaan ajanut auton tontille, jättänyt auton valot päälle ja kulkenut tontilla! Menee röyhkeäksi! Voisi verrata nimeltä mainitsemattoman naapurimaamme 'diplomaattisiin' toimiin.
Tässä blogissa en ole juurikaan ottanut maailman tilaan kantaa, mutta haluan ilmaista sympatiani ukrainalaisille 🇺🇦 🕊 🇺🇦
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti