Jos Tampereella saa hiihtää jonossa, näillä kulmilla on hyvä jos näkee samalla ladulla muita hiihtäjiä yhtäaikaa. Kävimme eilen ystäväni kanssa tutustumassa 'nitrovitoseen', eli latuun, mikä kulkee metsissä ja pelloilla. Olipas mukava latu!
Eihän niitä hajamietteitä paljoa ole. Ajatukset pyörivät vielä tiiviisti edesmenneessä koirassani Uskossa.
Näin viime yönä ensimmäisen kerran Uskosta sen kuoleman jälkeen unta. Siinä se antoi minulle pusun. Ajattelen sillä olevan nyt kivuton ja hyvä olla.
Viimeisenä iltana, kun Uskon kanssa tulimme iltalenkiltä, aivastin seitsemän kertaa peräkkäin. Ylipäätään aivasteleminen minulle on melko harvinaista. Katsoin netistä, mitä seitsemän aivastusta peräkkäin tarkoittaa, sillä siitähän menee loru:"hyvää, pahaa...". Vastauksena oli kuolemaa. Torjuin asian samantein ajatuksistani, mutta niinhän se toteutui heti seuraavana aamuna!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti