 |
| Umpihankihiihtoa 2.2 |
Viikolla soitti talotoimittajan edustaja, asennusporukan pomo. Hän halusi nähdä talon perustukset, tien tontille (onko aurattu?) jne. Samana päivänä hän kävi paikan päällä, otti valokuvia asentajille ja kaikki on siltä osin kunnossa. Nyt tiedämme minne kohtaa tontille asetetaan hirret, minne muu 'tilpehööri' ja minne nosturi ajetaan. Aikaahan tässä on vielä varsinaiseen h-hetkeen.
Eilen olimme taas pudottamassa lumia väliaikaisen katteen päältä (7. kerta). Homma alkaa käydä kuin ammattilaisilta. Eikä yläraajatkaan rasitu enää niin kuin aluksi.
Ystäväni kävi myöhemmin vielä lingoamassa tien ja tontin. Lunta on täällä virallisen tilaston mukaan 40-60 cm.
Lähde:
https://wwwi2.ymparisto.fi/i2/90/luPY2/vesitilanne.html
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti