| Heräämökuvia, valokuvaaja klinikan henkilökunta |
Koiraltani poistettiin eilen oikean etujalan rannenivelen jäykistykseen käytetyistä ruuveista yksi, joka oli 'korkannut'. Koiraa se vaivasi niin, että ruuvin kohtaa oli 'nyhrättävä' vereslihalle jatkuvasti. Jalkaa sidottiin päivittäin, muttei se antanut sen olla. Lopulta päätin, että nyt ruuvi lähtee, koska se on infektioriski.
Koirani kävi kahden ystäväni kanssa Pirkanmaalla samalla eläinklinikalla, missä se alunperin yli neljä kuukautta sitten leikattiin. Ja jonkunhan piti olla tienaamassa rahaa, eli töissä, ja niin se olin minä😈 Suoraan sanoen olin erittäin mielelläni täällä lumen keskellä kuin kurassa ja loskassa.
Ompeleet poistetaan välipäivinä ja sitten se saa taas vapaasti liikkua. Olisikohan se nyt tässä? Koiran etujalkaa on operoitu kaiken kaikkiaan viisi kertaa! Riittäisi jo yhdelle koiralle. Toivoa vain sopii...
Kiitos klinikan henkilökunnalle jälleen kerran asiantuntevasta ja joustavasta koirani hoidosta!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti