| Valokuvaaja S.L. |
Lähdimme lähes koko opiskelukurssin kanssa Meksikon Cancuniin valmistumisemme jälkeen. Olimme erilaisilla tempauksilla säästäneet rahaa koko opiskelujen ajan mm. julkaisemalla kalenterin ja esiintymällä Senssi Club:lla (ravintola).
Vietimme Cancunissa kaksi viikkoa vuodenvaihteessa 1991-1992.
Yllä oleva kuva näyttää trikkikuvalta, mutta ihka aito se on. Kuvan ottajalla taisi olla 'silmää' taustan ajoituksen suhteen😏
Alla olevassa kuvassa vietämme beachpartyja (rantabileitä) valmistumisemme kunniaksi. Tanssin rantamuurilla.Ostin tuolta matkalta muistoksi pari erilaisia korua; kultaisen somberoriipuksen ja hopea-emalisen Mayojen korkeakulttuurista vaikutteita ammentavan rannekorun. Molemmat varastettiin minulta kotiini kohdistuneessa ryöstössä (kts. blogi 5.12.2021).
| Valokuvaaja joku kurssilaisistani |
Uskollisesti olen ammatissani pysynyt, ja niin taidan tehdä eläkkeelle jäämiseen saakka. Ei se huono valinta ollut, mutta ehkä olisin valinnut toisin, jos olisi ollut tämä tieto ja elämänkokemus silloin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti