Tänään tulee vuosi siitä, kun aloitin uudessa työpaikassani.
Paljon on työpaikassani ehtinyt tapahtua kuluneen vuoden aikana; enimmäkseen vyön kiristyksiä liittyen kuntatalouteen. Eikä Ukrainan sota ainakaan helpota asioita millään lailla. Tarkoitan tällä hintojen nousua, ihmisten ahdistumista ja yleistä mielialaa.
Eihän sitä olisi koskaan uskonut joutuvansa kokemaan sotaa näin läheltä. Emmekä tiedä mihin tämä kaikki vielä johtaa.
Oletko sinä, lukijani varautunut jo kotivaraan? Minulla se on harkinnan tasolla.
Sen sijaan kuulin, että ihmiset täällä pienissä maaseutukunnissa jonottavat apteekeista joditabletteja. Pitäisiköhän laittautua jonon päähän.
| 13.3.2022 Keiteleen jäällä |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti