| Valokuvaaja I.P. |
Nyt se alkaa! Lopultakin.
Eilen rakentui telineet pohjan ympÀrille ja terassin kannatinpylvÀÀt.
Menin töiden jÀlkeen tontille. Siivosin roskia ja fiilistelin. Halailin terassin pylvÀitÀ ja kiittelin mielessÀni kaikkia niitÀ ihmisiÀ, jotka ovat elÀmÀssÀni myötÀvaikuttaneet, ja jotka ovat tÀhÀn kannustaneet.
Ja, jos Àitini ja isovanhempani istuvat pilvenreunalla, huiskutan heille:"minuun voi luottaa!"
KÀvin vielÀ lenkillÀ tarkistamassa koskikaraa lÀheiseltÀ joelta. Ei nÀkynyt. Itkua pidÀtellen nautin lumisesta luonnosta ja hiljaisuudesta. Itku on ollut viime aikoina herkÀssÀ. On ollut aikojakin, kun en edes pystynyt itkemÀÀn.
TÀllÀ kertaa itkin onnesta.
Ei kommentteja:
LÀhetÀ kommentti