Kyllä kelpaa hiihdellä näillä säillä ja lumilla! Iltapäivisin aurinko on pehmittänyt ladut niin, ettei hiihto oli teknisesti kelvollista, mutta eteenpäin pääsee ainakin tasatyönnöillä.
| 15.3.2022 |
| 17.3.2022 |
Kun hiihtelen raikkaassa ilmanalassa, hiljaisuudessa ja silmiä hivelevän maiseman keskellä ajatukset menevät yhä uudestaan Ukrainaan ja sotaan. Kuinka hyvä meillä on täällä Suomessa elää ja olla. Muistettaisiin se nyt, kun Euroopassa soditaan. Energian, ruoan hinta etunenässä kohoaa, mutta sitä vielä on. Meillä on kodit, työpaikat, sairaalat. Meillä on turvallisuus, puhdas luonto ja rakkaat ihmiset lähettyvillä, tai ainakin yhteydenoton päässä. Toistaiseksi!
Mitä on ukrainalaisilla?
🇺🇦❤🇺🇦
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti