Suositut postaukset

perjantai 18. maaliskuuta 2022

Mietteitä ladulta 3

 Kyllä kelpaa hiihdellä näillä säillä ja lumilla! Iltapäivisin aurinko on pehmittänyt ladut niin, ettei hiihto oli teknisesti kelvollista, mutta eteenpäin pääsee ainakin tasatyönnöillä.

15.3.2022
17.3.2022

Kun hiihtelen raikkaassa ilmanalassa, hiljaisuudessa ja silmiä hivelevän maiseman keskellä ajatukset menevät yhä uudestaan Ukrainaan ja sotaan. Kuinka hyvä meillä on täällä Suomessa elää ja olla. Muistettaisiin se nyt, kun Euroopassa soditaan. Energian, ruoan hinta etunenässä kohoaa, mutta sitä vielä on. Meillä on kodit, työpaikat, sairaalat. Meillä on turvallisuus, puhdas luonto ja rakkaat ihmiset lähettyvillä, tai ainakin yhteydenoton päässä. Toistaiseksi!

Mitä on ukrainalaisilla?

🇺🇦❤🇺🇦

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...