Taloon on valmistunut tÀllÀ viikolla sekÀ kuistin katos ja pylvÀÀt, ettÀ pÀÀtykolmiot ulkopuolelta valmiiksi.
| PÀÀtykolmio sisÀltÀ |
| PÀÀtykolmio ulkoa |
| On jakoavaimella kokoa! |
Valokuvaaja I.P.
Taloon on valmistunut tÀllÀ viikolla sekÀ kuistin katos ja pylvÀÀt, ettÀ pÀÀtykolmiot ulkopuolelta valmiiksi.
| PÀÀtykolmio sisÀltÀ |
| PÀÀtykolmio ulkoa |
| On jakoavaimella kokoa! |
Olen syntynyt Tampereella 60-luvun puolenvÀlin jÀlkeen, ja kÀynyt kaikki kouluni ja asunut siellÀ 50 vuotta. Ammattiuranikin olen työskennellyt muutamaa vuotta lukuunottamatta samalla työnantajalla Tampereella, kunnes muutin vuonna 2021 maalle asumaan.
Kosken ylittÀvÀn sillan alapuolista elÀmÀÀ TÀmÀ blogini tÀyttÀÀ tÀnÀÀn 2 vuotta. TÀmÀ on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...
Ei kommentteja:
LÀhetÀ kommentti