| Valokuvaaja I.P. |
Eilen loput raakaponttilaudoituksesta ja koko alushuopakate tuli valmiiksi. Nyt talo on sÀÀltÀ suojassa.
Toinen timpureista oli huolissaan josko tÀllÀ pÀin ei vietetÀ harjakaisia lainkaan. EihÀn siinÀ muu auttanut kuin mennÀ ravitsemusliikkeen kautta ja viedÀ miehille isot pullot Kapteenin rommia, 'yleisön pyynnöstÀ'!
| Valokuvaaja I.P. |
Nosturilla nostettiin tiistaina yksi ovi ja ikkunat sisÀÀn ennen kattotuolien asentamista.
Ei kommentteja:
LÀhetÀ kommentti