Suositut postaukset

sunnuntai 20. maaliskuuta 2022

Uutta kohden 24


 Kuluneella viikolla vesiosuuskunta sai putket vedettyä tontilleni saakka: 1,2 km matkan. Putkiston valmistuminen myöhästyi melkein kolmella viikolla. Se on vaikuttanut myös taloni sisätöiden myöhästymiseen, sillä vettä tarvitaan lattialämmitykseen, jotta taloa saataisiin hiukan lämmitettyä mm. muurauksia varten. 
Kuvassa näkyy tontillani oleva ruuvipumppaamo ja harmaat putket ovat tonttini ulkopuolella, viidassa. Näiden väliin rakennamme aidan. Se siinä olikin ennen kaikkia kaivuutöitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...