Kuluneella viikolla vesiosuuskunta sai putket vedettyä tontilleni saakka: 1,2 km matkan. Putkiston valmistuminen myöhästyi melkein kolmella viikolla. Se on vaikuttanut myös taloni sisätöiden myöhästymiseen, sillä vettä tarvitaan lattialämmitykseen, jotta taloa saataisiin hiukan lämmitettyä mm. muurauksia varten.
Kuvassa näkyy tontillani oleva ruuvipumppaamo ja harmaat putket ovat tonttini ulkopuolella, viidassa. Näiden väliin rakennamme aidan. Se siinä olikin ennen kaikkia kaivuutöitä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti