Kävin eilen tyynenä ja kirkkaana, lämpöisenä yönä pöllöretkellä ja kuulin huuhkajan (Bubo bubo) huhuilua. Siitä on sen parikymmentä vuotta, kun kuulin sitä viimeksi (kts. blogi 4.2.2022). Olihan hienoa!
Luontoretkissä on hienointa se löytämisen hetki. Se arvo, kun osut paikkaan, mitä et edes tiennyt olevan olemassa. Se ensi hetki, neitseellisyys.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti