Tässä on kuukausi sitten (28.2.2022) kylvämäni kolme kelloköynnöksen (Cobaea scandens)siementä. Toinen taimista on vasta nostamassa päätään; niin hidas se on itämään.
En tiedä vielä minne taimet istutan, mutta jostakin perinteistä pitää pitää kiinni, vaikka maailma ympärillä sortuisi.
Jos lukijaa on ihmetyttänyt pieni kirjoitustaukoni, olen ollut kuumetaudin nujertamana jo monta päivää (ei koronaa). Enkä ole kunnossa vieläkään.
Isot tsempit J.M. 🤕 Tästä vielä noustaan, eikös vain?

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti