Suositut postaukset

maanantai 14. maaliskuuta 2022

Uutta kohden 23

 Lehtikuusitaapelia on purettu ja pinottu. Hölmöläisten hommaa, joku sanoisi. Niin se taitaa olla yleensäkin puuhommissa. Monta kertaa tulee näitäkin lautoja vielä käteltyä ennen kuin ne ovat omalla, oikealla paikallaan.

Ystäväni teki viime viikolla puhdetöinään vähän erin ensimmäistä kuormaa, jota viimeistelimme lauantaina. Nyt se saa olla aurinkoisessa ja tuulisessa paikassa ilmavasti vielä kuivumassa. 

Ensimmäinen kuorma

  Toista kuormaa teimme     eilen. Ja, kun sen saamme   tehtyä, alamme pinota   varsinaista taapelia   uusiksi. Siinä on lankkua. 

  Jos lankun ostajia on   lukijoissa, voi ottaa   yhteyttä.







Seison toisen kuorman päällä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...