Lehtikuusitaapelia on purettu ja pinottu. Hölmöläisten hommaa, joku sanoisi. Niin se taitaa olla yleensäkin puuhommissa. Monta kertaa tulee näitäkin lautoja vielä käteltyä ennen kuin ne ovat omalla, oikealla paikallaan.
Ystäväni teki viime viikolla puhdetöinään vähän erin ensimmäistä kuormaa, jota viimeistelimme lauantaina. Nyt se saa olla aurinkoisessa ja tuulisessa paikassa ilmavasti vielä kuivumassa.
| Ensimmäinen kuorma |
Toista kuormaa teimme eilen. Ja, kun sen saamme tehtyä, alamme pinota varsinaista taapelia uusiksi. Siinä on lankkua.
Jos lankun ostajia on lukijoissa, voi ottaa yhteyttä.
| Seison toisen kuorman päällä |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti