Suositut postaukset

tiistai 1. maaliskuuta 2022

Uutta kohden 17

 Eilen aamulla oli ensimmäinen aamu, kun ajaessa töihin ei enää tarvinnut käyttää pitkiä ajovaloja! Tämä aika alkaa olla ihanaa kevättä💐


Vesiosuuskunnan urakka etenee. Kuulin, ettei minun lisäkseni yksikään naapuri lähde vesiosuuskuntaan mukaan. Se siis tarkoittaa, että vesiosuuskunta tekee tällä hetkellä vain minua varten uutta putkistoa ainakin kilometrin verran. 
Voihan vesiosuuskuntaan liittyä myöhemminkin; ei tämä ainutkertaista ole.

Putkiston piti olla valmiina helmikuun viimeisenä päivänä. Se ei ole lähelläkään sitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...