Eilen aamulla oli ensimmäinen aamu, kun ajaessa töihin ei enää tarvinnut käyttää pitkiä ajovaloja! Tämä aika alkaa olla ihanaa kevättä💐
Voihan vesiosuuskuntaan liittyä myöhemminkin; ei tämä ainutkertaista ole.
Putkiston piti olla valmiina helmikuun viimeisenä päivänä. Se ei ole lähelläkään sitä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti