Suositut postaukset

sunnuntai 13. maaliskuuta 2022

Kevättä ilmassa 6

Sääksen (Pandion haliaetus) pesällä. Valokuvaaja J.P.

 Lähdimme eilen aamuna ystäväni kanssa hiihtämään Keiteleen jäälle. Siellä olikin aivan mahtava keli mennä; ei juurikaan tuulta ja hyvät ladut. Pilkkijöitä näkyi jossakin kaukaisuudessa ja vajaa 10 ihmistä tuli hiihtäen vastaan parin tunnin lenkillä. Lähdimme sen verran aikaisin, että usva vielä leijaili saarten välissä.

Tyypilliset saukon (Lutra lutra) jäljet; välillä juostaan ja väliin lasketaan 'pyllymäkeä'

Teeren (Lyrurus tetrix) jälkijono


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...