| Sääksen (Pandion haliaetus) pesällä. Valokuvaaja J.P. |
Lähdimme eilen aamuna ystäväni kanssa hiihtämään Keiteleen jäälle. Siellä olikin aivan mahtava keli mennä; ei juurikaan tuulta ja hyvät ladut. Pilkkijöitä näkyi jossakin kaukaisuudessa ja vajaa 10 ihmistä tuli hiihtäen vastaan parin tunnin lenkillä. Lähdimme sen verran aikaisin, että usva vielä leijaili saarten välissä.
| Tyypilliset saukon (Lutra lutra) jäljet; välillä juostaan ja väliin lasketaan 'pyllymäkeä' |
| Teeren (Lyrurus tetrix) jälkijono |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti