Olen palkannut ennenkin, ja antanut myös toimeksiannon näkemättä ko. työntekijöitä edeltä. Alihankintana palkkaamani henkilöt olivat kyllä pohjanoteeraus. Se on toinen tarina.
Sain tänään palkattua itselleni lvi-suunnittelijan. Sähköasentaja jo onkin ystävän kautta hankittuna. Neuvottelua käyn myös maansiirto ym. urakoitsijasta. Timpuriakin on jo kyselty. Vastauksen saan häneltä juhannukseen mennessä.
Olen antanut itseni ymmärtää, että nyt on hyvin vilkasta rakentamisen suhteen. Hirsitalopakettia ei juurikaan enää saa pystyyn ennen kesää 2022. Haluan palkata mahdollisimman paljon paikallisia yrittäjiä. Onneksi oma aikatauluni on väljä. Se on etuna jo näidenkin palkkaamieni ammattilaisten suhteen.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti