Kirjoitin tässä blogissani 8.4.2021 koirani rannevammasta.
Kun koiran kipu ei helpottanut ja konsultoituani eläinortopedia, päätin kokeilla uutta koirille kehitettyä biologista lääkettä nivelrikkoon. Sitä tilattiin varta vasten koiraani varten.
Koirani sai ensimmäisen pistoksen reilu viikko sitten. Paras vaste saadaan kuulemma toisen pistoksen jälkeen, eli reilun kuukauden kuluttua. Mutta jo nyt on havaittavissa selvää edistymistä! Koira lähtee mielellään lenkeille, vaikkeivat ne vielä pitkiä ole. Se leikkii spontaanisti itsekseen. Eikä se nuole rannettaan.
Olen hyvin toiveikas uuden lääkkeen suhteen. Eihän se hoito halpaa ole, mutta verrattuna ranteen jäykistämiseen ja sen jälkihoitoon, saa monen monta kuukautta koiralleni injektoida lääkettä leikkauksen sijaan.
![]() |
| Kuusen kukinnot |

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti