Suositut postaukset

torstai 6. toukokuuta 2021

Oi, ihana toukokuu

Aamu-uintilaisen "tassunjälki"

 Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Ja tässä en nyt tarkoita jotakin poliittista suuntautumista.

Melko harvoin toukokuussa sataa lunta. Tänä keväänä on sen vuoro. Kävin työasioissa vielä idemmässä, minne luvattiin huonoa keliä ja toden totta, lumi jäi maahan. Sitä oli jo useampi senttimetri puolelta päivin. Onneksi on vielä talvirenkaat alla.

Tänään olisi ollut hyvä päivä ns. pitää sänkyä selässä tai alushousupäivä. Taas muuten upeita suomenkielen ilmaisuja laiskotteluun.

Jotenkin päivä käynnistyi tahmeasti ja sitä on kestänyt koko päivän. Tällaiset räpäskäkelit pitävät ihmiset sisätiloissa ja luonnossa liikkuessa ei ole törmäyskurssilla kanssaliikkujiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...