Odotan sitä päivää, kun näen jotakin vastaavaa. Olisipa silloin kamera tai edes kiikarit lähistöllä.
Olen kolunnut täällä paikallisia metsiä jo monta vuosikymmentä, ja nähnyt vain hirviä (Alces alces) vasoineen, mäyrän (meles meles), ilveksen tappaman laulujoutsenen (Cygnys cygnys), karhun hävittämiä muurahaispesiä, suden (Lupus lupus) jälkiä, valkohäntäkauriita (Odocoileus virginianus), ketun (Vulpes vulpes) ja tietysti paljon erilaisia lintuja.
Vielä on metsän kuningas näkemättä. Sitä odotellessa.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti