| Viikon aikana tehtyjä polttopuita |
Eilen minulle soitti Ekovillan eristeasentaja. Hän varmisti, että ensi maanantaina 24.1 hän olisi tulossa puhaltamaan Ekovillan. Oli saanut tällaisen tiedon talotoimittajalta.
No, ei nyt ihan. Hold your horses!
Kerroin, ettei taloa vielä ole olemassakaan kuin minun unelmissani. Lupasin ottaa yhteyttä, kun eristyksen aika on.
Pääsin perjantaina aikaisemmin töistä ja menin tontille auttamaan polttopuuhommissa ja suojakatteen lumenpudotuksessa. Torstaina satoi ainakin 10 cm uutta lunta. Puuhommia riittäisi talkoolaisillekin!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti