| Koirani pitää vahtia |
Eilen ystäväni kävi lingoamassa ensimmäisen kerran tontin. Sinne oli myös ilmestyneet vieraat jalanjäljet, mutta molemmat riistakameramme olivat poissa pelistä, koska niiden linssit olivat lumisateesta peittyneet.
Aloimme halkoa lumppeja (kts. blogi 8.11.2021), joita loppusyksystä keräsimme viidasta. Ystävälläni oli traktorin perässä halkomakone ja sillä sai helposti lumpit pienempiin osiin.
| Vasemman puoleinen kasa on parin tunnin työn tulos |
Vielä polttopuut saavat meidät 'lämpenemään' ja joutuvat kätellyiksi useamman kerran ennen lopullista uuniin joutumistaan. Sitten sitä lämpöä tuleekin🔥
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti