Suositut postaukset

keskiviikko 26. tammikuuta 2022

Kevättä ilmassa 4

 Eilinen antoi jo lupauksen, eikö vain?

Huomasin jo hiukan yli aamuseitsemän, kun taivaanrannassa erottui vaaleampana päivänkajo. Hieno päivä siitä tulikin. Ensimmäinen, niin voisiko sitä sanoa jo -  ensimmäiseksi keväiseksi päiväksi? Auringonpaiste ja lumihanki houkuttelivat tarttumaan suksiin. Kuvassa olen kylläkin työtehtävissä. Sukset saavat odottaa...


Vaan taitaa se talvi taas tiukentaa otettaan, mutta tämä oli hyvä muistutus siitä mitä tuleman pitää! Voi, kun olisikin enemmän voimia nauttia tuolloin noista upeista hetkistä ja päivistä. Carpe diem!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...