Perjantaina pudottelimme lumet suojakatteen päältä ennakoiden viikonlopun runsasta lumentuloa. Eilen teimme homman uudestaan.
Eilen tein pitkästä, pitkästä aikaa meille, Uskolle ja minulle, ennen niin tavanomaisen lenkin kiertämällä järven ympäri. Lumimyräkän takia matkan teko oli vaivalloista kahlata lumihangessa.
Minulla on nyt tarve kulkea niitä meidän yhteisiä taipaleita lävitse ikään kuin koiraani sieltä etsien. Hyvä puoli ulkoilussa on se, että siinä tekee hyviä luontohavaintoja ja fyysinen kunto ainakin ylläpysyy.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti