Suositut postaukset

sunnuntai 1. toukokuuta 2022

Uutta kohden 31

Vapun, suomalaisen työn päivänä jatkoimme koivuklapiurakkaa. Pinoja teimme mm. taloni rakentamisesta jääneiden trukkilavojen päälle. Siinä jokainen klapi on laitettava ikään kuin oikeaan paikkaan - vähän kuin palapelin kokoamista tekisi - jotta pino pysyisi pystyssä.

Klapityömaalla jokainen tekee työtä kuin omassa pienessä kuplassaan, kuulosuojaimia käyttäen. Sitten kun koneet sammuvat, voisi vaikka jammata Depeche Moden tahdissa Enjoy the Silence:n tahtiin.

Valokuvaajana klapityömaalla M.P. 















Klapityömaalta toiseen. 
Käsittelimme puuöljyllä terassin lehtikuusilaudat kertaalleen. Valokuvaaja I.P.

Musiikkigenrestä toiseen...

Nyt on vähän sellainen fiilis kuin Matti ja Teppo laulavat : "Tunnen kuinka vauhti kiihtyy". On vähän liikaa kaikenlaista härdelliä!

.... taidan olla pikkusen väsynyt....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

🧭 koilliseen

Kosken ylittävän sillan alapuolista elämää  Tämä blogini täyttää tänään 2 vuotta. Tämä on myös viimeinen postaukseni Kompassi koilliseen blo...