Vapun, suomalaisen työn päivänä jatkoimme koivuklapiurakkaa. Pinoja teimme mm. taloni rakentamisesta jääneiden trukkilavojen päälle. Siinä jokainen klapi on laitettava ikään kuin oikeaan paikkaan - vähän kuin palapelin kokoamista tekisi - jotta pino pysyisi pystyssä.
Klapityömaalla jokainen tekee työtä kuin omassa pienessä kuplassaan, kuulosuojaimia käyttäen. Sitten kun koneet sammuvat, voisi vaikka jammata Depeche Moden tahdissa Enjoy the Silence:n tahtiin.
Valokuvaajana klapityömaalla M.P.Käsittelimme puuöljyllä terassin lehtikuusilaudat kertaalleen. Valokuvaaja I.P.
Musiikkigenrestä toiseen...
Nyt on vähän sellainen fiilis kuin Matti ja Teppo laulavat : "Tunnen kuinka vauhti kiihtyy". On vähän liikaa kaikenlaista härdelliä!
.... taidan olla pikkusen väsynyt....




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti