Onko tämä unta? Tämän työpäivän jälkeen minulla alkaa kesäloma!
Olen ollut yhtäjaksoisesti töissä yli 14 kuukautta, lukuunottamatta kahta palkallista lomapäivää ja viittä palkatonta päivää.
Voin sanoa, että olen ihan puhki!
Toivon, että seuraavan kerran lähtiessäni töihin kotiosoite on jo eri. Siihen tarvitaan vielä paljon ponnistuksia, joten loma ei todellakaan ole lepoilua ja joutenoloa.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti