![]() |
| 26.4 |
Eilen saimme siirrettyÀ sÀhköpÀÀkeskuksen jo talon seinustalle. SitÀ edelsi kuukausi sitten ystÀvÀni pÀivÀn kestÀnyt aherrus saada sÀhkökaapeli vedettyÀ perustusten lÀvitse tehdyn kanavan kautta talon sisÀÀn (yllÀ oleva kuva). MinÀkin sain osallistua tuohon touhuun ja voin sanoa, ettÀ oli RASKASTA hommaa!
Parin viime pÀivÀn aikana kaivoimme kaapelille n. 60 cm syvÀn kaivannon. TÀmÀ hommahan alkoi jo viime elokuussa, kun aloimme kaivaa tunnelia vetÀen kaapelin kuusiaidan alta talon rakentamisen vuoksi (kts. blogi 13.8.2021).



Ei kommentteja:
LÀhetÀ kommentti