Alussa hella ihan kyynelehti, niin kosteana oli vielä kivet ja muuraus, vaikka tulisija on saanut kuivua 11 päivää rauhassa.
Olihan se juhlava hetki sytyttää tuli hellaan🥂 Pidämme hellassa muutamana päivänä pientä tulta ja sitten lämmitämme myös uunia.
Muuten koko päivän ahkeroimme eilen aloittamamme puupinon kimpussa.
![]() |
| Tilataidetta |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti