Klapiurakka on jatkunut koko viikon. Ystäväni on uurastanut puiden parissa vähän väliä. Tänään saimme urakan tehtyä jotakuinkin, vaikka yksi pino lomosikin.
Jäät olivat saaneet kyytiä järvellä, ja kuikkapari (Gavia arctica) oli saapunut. Harmittaa, kun talossa ei voi vielä asua. Tämä aika on minulle ollut aina eräs tärkeä virstanpylväs keväässä. Vesilintujen seuraaminen aitiopaikalta, pihatyöt ja retket ympäröivään luontoon ovat 'balsamia haavoille'.



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti