TÀnÀÀn piippu sai peltikuorrutuksensa ja hatun.
SisÀllÀ muuri ja piippu saivat ensimmÀisen rappauskerroksensa ja seinien epÀtasaisuuksia peiteltiin.
Piipun ja muurin vÀliin jÀÀ 'tiilen mentÀvÀ' tila. Toivoin tulitikuille pientÀ "hyllyÀ". No, tuohon en taida raaskia laittaa tulitikkuja. Sen sijaan jotakin vuodenkiertoon sopivaa sisustuksellista, kenties? Talvella lyhty kynttilÀllÀ tai ledvalonauhalla varustettuna, kesÀllÀ lasilintu tai jotain muuta?
Joka tapauksessa se on eteistÀ keventÀvÀ elementti ja lÀmpökin pÀÀsee kiertÀmÀÀn paremmin.



Ei kommentteja:
LÀhetÀ kommentti