Urakasta toiseen! Enpä ole eläessäni tehnyt niin paljon puuhommia, mitä olemme viime kuukaudet tehneet.
Nyt vuorossa oli polttopuiden, eli koivuklapien teko. Maamiesseuralta oli lainassa klapikone ja sehän suolsi puuta sellaista tahtia, että klapeja pinotaan viikko.
![]() |
Glada vappen🎈


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti